غم بی تو ...
غم بی تو ماندن آنچنان سنگین است
که به هر آینه که می نگرم
می شکند ........
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم تیر ۱۳۸۸ ساعت ۳:۴۱ ب.ظ توسط سعید
|
که به هر آینه که می نگرم
می شکند ........
یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند