شب و یار ...
چه زیباست شب مهتابی برای دیدن یار
اما چه کنم که دیوار بلند است و نگهبان بسیار
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ توسط سعید
|
چه زیباست شب مهتابی برای دیدن یار
اما چه کنم که دیوار بلند است و نگهبان بسیار
تنها کسانی که ما را می رنجانند عزیزانی هستند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.
اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه؛
اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت اشک میریزم؛
اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛
اگه فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه؛
اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم؛
درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم؛
پس بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمون