عشق و آه ...
نه کسی منتظر است...
نه کسی چشم به راه...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه...
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه..
نه کسی چشم به راه...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه...
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه..
+ نوشته شده در جمعه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۷ ب.ظ توسط سعید
|
یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند