بی تو اما ...
اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه؛
اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت اشک میریزم؛
اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛
اگه فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه؛
اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم؛
درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم؛
پس بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمون
+ نوشته شده در یکشنبه سوم آذر ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۱۶ ب.ظ توسط سعید
|
یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند