شبگرد تنها
دستنوشته های یک عاشق
قاب تهی
من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم
که برای تو و تصویر دلت می میرم
+
نوشته شده در دوشنبه بیستم خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۶:۵ ق.ظ توسط سعید |
یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
دی ۱۳۹۰
آذر ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
آبان ۱۳۸۹
مهر ۱۳۸۹
شهریور ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
فروردین ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
دی ۱۳۸۸
آذر ۱۳۸۸
آبان ۱۳۸۸
مهر ۱۳۸۸
شهریور ۱۳۸۸
مرداد ۱۳۸۸
تیر ۱۳۸۸
خرداد ۱۳۸۸
اردیبهشت ۱۳۸۸
آذر ۱۳۸۷
آبان ۱۳۸۷
مهر ۱۳۸۷
آرشيو
BLOGFA.COM