دلتنگی
دلتنگی بد نیست
یادگاریست از آنان که دوستشان داریم و دورند
بهانه ایست شیرینیه دوستیمان را بخاطر آوریم.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۷ ب.ظ توسط سعید
|
یکی را دوست می دارم ولی افسوس او هرگز نمی داند